Skoda fabia vrs SQ kohti euroopanmestaruus finaaleja 2015



Projektiesittelyjä.

Skoda fabia vrs SQ kohti euroopanmestaruus finaaleja 2015

ViestiKirjoittaja Inraa » 22.12.2015 00:04

Terve olen siis tämän kauden kaipaillut SQ experienced 4000€ luokassa tämän kauden kausi meni hyvin ja kauden kruunasi suomen mestaruus Vaasan finaaleissa. Ja nytten olen pohtinut asioita ja päätin ruveta tekemään tästä kyseisestä kotterosta em voittajaa. Ja ajattelin samalla sitten tännekin ruveta tekemään pientä kirjotusta asiasta.
Tosissaan nimi on Aarni Viljakainen ja paikkakuntana Järvenpää.

Näin alkutekijöihin pitää sanoa että en mikään maailman paras näin kirjoittaen esittelemään asioita.
Em kisaan tosissaan tuli päätös tässä eilen illalla kun päätin ruveta tekemään seuraavaa em mestaruus autoa suomen.

Laitteistosta hieman tässä

Soitin
Alpine cde 195bt

prossu
Alpine pxa-h800
Alpine rux-c800

kaijuttimet
Brax matrix 1.1 diskantti
Brax matrix 6.1pp mid
Jl-audio 10w7 subi

Vahvistimet
Dls ra10 (toistaiseksi)
Dls ra40 (toistaiseksi)

Näistä lähetään liikkeelle vahvistimet tulevat näillä näkymin vaihtumaan vielä tässä lähi aikoina kuhan kaikki saapuvat salaiseen autohifi laboratorion jossa kuunelaan mikä valitaan em kalustoon. :D

kaikki palaute ja kysymykset ovat terve tulleita että pääsen tekemään mahdollisimman kovan vastuksen muille kisoissa oleville.

Ja pieni pyyntö on myös että käyt vierailemassa minun projektin naamakirja sivuilla ja antamassa pienen tukesi minun em matkaan. https://www.facebook.com/groups/5159448 ... tif_t=like


Suur kiitos jo näin etukäteen ja palaamme asiaan kuhan KINKKU ON SYÖTY
Inraa
 
Viestit: 2
Liittynyt: 24.11.2015 12:22

Re: Skoda fabia vrs SQ kohti euroopanmestaruus finaaleja 201

ViestiKirjoittaja Inraa » 10.01.2016 17:14

No niin nytten kun kinkut on syöty. Niin alotettiin eilen projektia uudelleen käytiintampereella hakemassa uusia vahvistimia kokeiluun kisa reissua varten ja mukaan tarttui zapco z-150.6 ja mosconin as100.4 ja as300.2 ensi viikonloppuna olisi tarkoitus testata sointi puoli että mikä soi parhaiten. Em kisoja silmällä pitäen.
Inraa
 
Viestit: 2
Liittynyt: 24.11.2015 12:22

Re: Skoda fabia vrs SQ kohti euroopanmestaruus finaaleja 201

ViestiKirjoittaja juu-zo » 10.01.2016 20:41

Jos meinaat facebookkia käyttää jutun kirjoittamisessa niin olisi mukava jos tällainen facebookin omistamatonkin pystyisi kuvia katsomaan...
juu-zo
 
Viestit: 63
Liittynyt: 09.10.2013 11:18



Paluu Projektit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron