Palautetta foorumin kauppakumppaneista



Osta / myy / vaihda.

Re: Palautetta foorumin kauppakumppaneista

ViestiKirjoittaja ASTM Toimitus » 20.05.2014 13:32

Miika Juutinen osti Macromin erillissarjan, maksu tuli salamannopeasti tilille. Kymmenen pistettä, luotettava kauppakumppani.
ASTM Toimitus
Administraattori
 
Viestit: 126
Liittynyt: 05.01.2011 21:58

Re: Palautetta foorumin kauppakumppaneista

ViestiKirjoittaja ASTM Toimitus » 23.05.2014 19:44

Elias Köykkä osti Pioneerin subbarin, asiallista kaupankäyntiä!
ASTM Toimitus
Administraattori
 
Viestit: 126
Liittynyt: 05.01.2011 21:58

Re: Palautetta foorumin kauppakumppaneista

ViestiKirjoittaja Tony Niiranen » 08.06.2014 10:02

Nimimerkillä Tersi kirjoittavaa ei voi suositella kauppakumppaniksi.
Häneltä ostin "varmasti toimivan" DLS RA20 vahvistimen,nyt kun sen sain juuri asennettua niin toinen kanava erittäin vaimea,huollon mukaan etuasteessa vika. Toki olisi pitänyt tuote testata samantien kun sen käsiini sain mutta luotin harrastaja toverin sanaan kunnosta,kun kovin hyviä mahdollisuuksia ei testaukselle silloin ollut.
2014 SM1 Advanced 4000
2015 SM2 Master 4000
2016 SM1 Master 5000
Tony Niiranen
 
Viestit: 36
Liittynyt: 01.03.2011 22:42

Re: Palautetta foorumin kauppakumppaneista

ViestiKirjoittaja MarkoN » 23.06.2014 20:18

Jani Ilolan kanssa kaupankäynti sujuu kuten pitääkin, joten en voi kuin suositella!
MarkoN
 
Viestit: 97
Liittynyt: 09.07.2011 12:19

Re: Palautetta foorumin kauppakumppaneista

ViestiKirjoittaja Mikko Laine » 24.12.2015 04:45

Petri Haaralan kanssa homma sujui nätisti, kun myin hänelle keskarit. 8-)

Toinen kehuja ansaitseva on Jukka Turkia. Vahvarien myynti hänelle sujui todella näppärästi! Toivottavasti osasi arvostaa mun 1,5h laatikon tuunaamisen vahvarille sopivaksi :lol:

Jarno Lötjönen osti soittimen ja homma sujui erittäin sulavasti.

Mainitaan tässä nyt vielä vanhempia kauppoja, Tavarat olleet juuri kerrotunlaisia ja hyvä toimitus!
Jani Uuttu
Antero Kölli
Kimmo Kolkka
Mika Taipalus
Kimmo Ala-Keturi
Jami Skou
2016 EMMA SM3 SQ Master Unlimited
2016 EMMA SM1 / EM2 SQ Skilled Unlimited
2015 EMMA SM2 SQ Advanced Unlimited
2014 EMMA SM5 SQ Master Unlimited
Mikko Laine
 
Viestit: 278
Liittynyt: 02.02.2011 03:43
Paikkakunta: Pori

Re: Palautetta foorumin kauppakumppaneista

ViestiKirjoittaja Tero Kolehmainen » 14.02.2016 17:34

zehow 2025 myy kamansa useampaan kertaan. Up yours
Voih näitä pentuja :mrgreen:

Muokattu moden toimesta
Ei se vieläkään soi, kun kukaan ei tee mitään...
Tero Kolehmainen
 
Viestit: 140
Liittynyt: 01.02.2011 16:13

Re: Palautetta foorumin kauppakumppaneista

ViestiKirjoittaja zehow2025 » 14.02.2016 21:03

Myyn kamani nopeimmalle jolla on resusrssit hoitaa maksut ja mahdollisesti noutaa kamansa.

Muokattu moden toimesta tämäkin
zehow2025
 
Viestit: 3
Liittynyt: 03.01.2016 00:34

Re: Palautetta foorumin kauppakumppaneista

ViestiKirjoittaja Osku Hirvonen » 15.02.2016 19:45

Tässä tapauksessa ei ilmeisesti lakia ole rikottu, mutta jutut on sen verran solmussa ettei ne kaupat nyt ihan ole mennyt kuten strömsöössä. Ilman faktoja ei kenellekään voi bannia antaa, vaikka mieli tekis.
Mä siivosin tuolta alempaa ja tästä ketjusta sen verran epäasiallista tekstiä, että lienee tarpeen vähän kerrata hyviä kauppatapoja. Nämä ei perustu mihinkään lakiin vaan on ihan mun omia ajatuksia muutamien satojen onnistuneiden kauppojen perusteella.

Kun sovitte kaupoista, niin sopikaa myös maksusta (summa, aikataulu jne), noudosta (kuka, koska) yms. detaljeista niin, että kumpikin tietää missä mennään ja mitä odotetaan. Mieluiten mustaa valkoisella.
Suullinen sopimus on pitävä. Jos jotain on luvannut tiettyyn hintaan jollekin myyvänsä, niin silloin kans pitää sanansa ja myy. Eikä myy jollekin muulle joka sattuu siinä välissä rahaa näyttämään, ei edes kalliimmalla.
Jos myyjä on kaupan sopimisen yhteydessä erikseen tehnyt selväksi että "sopimuksesta" huolimatta ensimmäinen vie joka rahan maksaa, niin siihen on turha nillittää vastaan. Jos tota ei oo tehty selväksi, niin myyjä antaa ostajalle kohtuullisen ajan maksaa tuotteet. Minä itse varaan tuotteita tasan sen aikaa mitä kestää kaivaa pankkikoodit lompsasta ja naputella tilisiirto (ja kerron sen myös ostajalle), ellei jotain muuta ole sovittu. Jos ei ole sovittu, niin myyjän on turha nillittää ainakaan vielä parin päivän viiveestä, Jos on sovittu, niin kumpikin menee tietty sen mukaan.
Ostajille, ostajaehdokkaille tai muillekaan vittuilu ei kuulu hyviin kauppatapoihin. Jos se vittuilu on tarkotettu huumoriksi/sarkasmiksi tms., niin se on todella vaikee laji. Älä harrasta jos et osaa. Ite ostajana ja myyjänä jätän samantien kaupanteon siihen jos keskustelu ei pysy asialinjalla.

Mä en tiedä mitä tässä tapauksessa on sovittu tai jätetty sopimatta, mutta ilmiselvästi jotain kohtaa noissa mun neuvoissa ei ole jompikumpi (tai kumpikaan) noudattanut. Kannattaa kattoa peiliin.
Jos jotakuta viestien moderointi ja poistaminen nyppii, niin mulle saa vapaasti avautua yv:llä. Korjailen jos jotakuta olen väärin kohdellut.
Osku Hirvonen
Moderaattori
 
Viestit: 190
Liittynyt: 08.01.2011 22:54
Paikkakunta: Merikaarto

Re: Palautetta foorumin kauppakumppaneista

ViestiKirjoittaja jonezi75 » 03.03.2016 10:59

+++++Kaupat JaniS:n ja Sampelin kanssa sujuivat nopeasti ja tuotteet oli lupausten mukaisia.+++++
jonezi75
 
Viestit: 43
Liittynyt: 29.01.2011 22:12

Re: Palautetta foorumin kauppakumppaneista

ViestiKirjoittaja Jani Uuttu » 05.01.2017 00:58

Tässä positiiviset palautteet viime vuodelta:
beast99 ja manninen
Jani Uuttu
 
Viestit: 495
Liittynyt: 08.01.2011 09:25

EdellinenSeuraava

Paluu Markkinapalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron